• Za službu održavanja

    HOTEO Operacije predstavlja idealno rešenje za službu održavanja koje je moguće u potpunosti prilagoditi svakom timu i njegovoj rutini.

    S obzirom da hotel radi neprestano  od izuzetnog značaja je služba održavanja radi brzo i efikasno, bez kašnjenja, propusta i uznemiravanja gostiju.

    Mogućnost da se problemi ili incidenti odmah prijave, prepoznali smo kao ključnu za efikasniju službu održavanja i neometano funkcionisanje hotela.

    U saradnji sa zaposlenima u službi održavanja uočili smo da se neretko puta događa da se, usled velikog obima posla, manjka radne snage i loše komunikacije  problemi predvide, izgube ili zaborave.

    HOTEO Operacije omogućavaju trenutno prijavljivanje problema ili incidenta, koji se odmah prosleđuje nadležnoj osobi.

    Svaki član osoblja službe održavanje može u bilo kom trenutku na svom pametnom uređaju videti  kompletan pregled svih prijavljenih, rešenih i nerešenih problema i incidenata.

    S obzirom da je osoblje službe za održavanje stalno u pokretu i u žurbi, dizajnirali smo mobilnu aplikaciju sa jednostavnim interfejsom  pomoću koje mogu da, bilo kada i bilo gde, vide status svih svojih zaduženja i prijavljenih problema.

    Zahvaljujući modernom sistemu za obaveštenja ni jedno zaduženje niti problem neće biti propušteni, izgubljeni ili zaboravljeni.

    HOTEO Operacije je kreirana tako da svaki član osoblja službe održavanja (ali i bilo koji drugi zaposleni u hotelu) može prijaviti problem ili incident, dok šef službe održavanja ima mogućnost da prijavi, kreira, delegira i prati sve zahteve unutar svoje nadležnosti.

    Uz svaki prijavljeni problem ili incident moguće je priložiti snimljenu fotografiju ili komentar u cilju jasnijeg opisa problema koji je potrebno rešiti.

    Probleme i incidente moguće je prijaviti jednostavnim odabirom iz listu koja se nalazi unutar aplikacije.

    Listu je moguće prilagođavati potrebama svakog hotela, te je moguće dodavati, menjati i brisati podatke iz postojeće liste, a moguće je i napraviti potpuno novu listu.

    HOTEO Operacije beleži datum i vreme, lokaciju, opis i prioritet svakog dodeljenog zaduženja i prijavljenog problema.

    Detaljan pregled istorije podataka olakšava analizu stanja unutar hotela i doprinosi bržem prepoznavanju potencijalnih problema.

    Na ovaj način možete jednostavno da sprečite da se problemi i incidenti ponovo pojave i značajno uštedite vreme i novac.

  • Za službu domaćinstva

    HOTEO Operacije je pogodan za službu domaćinstva i mogu ga koristiti svi, od menadžera domaćinstva do sobarica.

    HOTEO Operacijeje razvijan u saradnji sa vrednim osobljem službe domaćinstva kako bismo napravili najbolje rešenje za izazove sa kojima se većina hotela suočava.

    Naš softver pomaže u otkrivanju i otklanjanju prepreka u radu i organizaciji na dnevnom nivou, čime se značajno štedi vreme i energija zaposlenih.

    Ono što je najvažnije jeste da je korišćenje HOTEO Operacija veoma jednostavno, tako da ne predstavlja dodatni teret  osoblju službe domaćinstva.

    S obzirom da smo svesni značaja koje služba domaćinstva ima za jedan hotel, želeli smo da im pomognemo da svakodnevno obavljaju svoja zaduženja brzo, efikasno i sa što manje stresa.

    HOTEO Operacije je potpuno fleksibilno rešenje koje se može prilagoditi svakom timu i svakom radnom procesu.

    Svaki šablon zaduženja, kao i svako pojedinačno zaduženje se može jednsotavno kreirati, dodati menjati, brisati kroz sistem.

    U zavisnosti od pozicije koju korisnik ima u organizaciji hotela, naš softver prikazuje samo one informacije koje su tom korisniku neophodne za uspešno obavljanje dnevnih zaduženja.

    Na primer, sobarice će videti samo zaduženja za sobe koje su im dodeljene i samo one informacije koje se odnose na njihove dužnosti, čime se izbegavaju moguće zabune i olakšava obavljenje posla na dnevnom nivou.

  • Za menadžment

    HOTEO Operacije vam omogućava trenutan i lak pristup svim neophodnim informacijama o vašem hotelu kojima možete pristupiti sa vašeg pametnog uređaja. Korišćenjem našeg softvera unapređujete komunikaciju i saradnju između hotelskih službi i timova čime efikasnije upravljate čitavim radnim procesom unutar vašeg hotela.

    HOTEO Operacije vam obezbeđuje da imate precizniji i brži protok informacija i jasniji uvid u sve potencijalne prepreke i nedostatke u radu vašeg hotela. 

    Sa HOTEO Operacijama možete jednostavno da kreirate bilo koje zaduženje ili šablon zaduženja i dodelite ih vašem osoblju.

    HOTEO operacije čini efikasnijim čitav proces organizovanja, delegiranja, praćenja i upravljanja zaduženjima i hotelskim operacijama, značajno štedeći vreme svima koji ga koriste.

    Naš sistem obezbeđuje ažuriranje informacija u realnom vremenu, tako da uvek imate trenutni pristup preciznim i najnovijim informacijama.

    Jednostavnost naše mobilne i veb aplikacije dozvoljava jednostavnu integraciju u postojeće radne procese, tako da ne morate brinuti o dodatnom  otežavanju ili komplikovanju posla, ili promeni trenutnog načina rada.

    HOTEO Operacije vam pomaže da u tome obavljanje dnevnih zaduženja bude brže i lakše, a stres značajno manji.

    Svako od zaposlenih može jasno i u svakom trenutku videti dodeljena zaduženja i  dobiti obaveštenje kada mu/joj je novo zaduženje dodeljeno ili postojeće promenjeno.

    Naš sistem značajno smanjuje broj nesporazuma, zaboravljenih, izgubljenih i neizvršenih zaduženja. 

    Usled korišćenja HOTEO Operacija, komunikacija između odeljenja postaje brža, efikasnija i manje konfuzna, što pozitivno utiče i na ostale aspekte.

    Od sada možete imati sve podatke o zaduženjima, prijavljenje probleme i incidente, statuse soba, stanje minibara, vešeraja, i bilo kog drugog inventara, istoriju zaduženja i problema, kao i izveštaje o njima na jednom mestu. Takođe, možete primati obaveštenja o bilo kojoj promeni, novom zadatku, prijavljenom problemu ili incidentu.

  • HOTEO Operacije

    Organizovanje tima i upravljanje zaduženjima je jedan od najvećih izazova sa kojima se hoteli suočavaju bez obrzira da li su u pitanju veliki luksuzni ili  B&B hoteli.

    HOTEO Operacije omogućava kontrolu nad svim upravljačkim procesima, postizanje i održavanje maksimalne efikasnosti rada vas i vašeg tima. Organizovanjem i praćenjem poslova, kao i unifikacijom komunikacije možete jednostavno dostići standarde industrije i biti ispred svoje konkurencije.

    Sa HOTEO Operacijama vaše osoblje će unaprediti međusobnu saradnju i komunikaciju, a zaduženja će se obavljati  bez propusta, provere da li je, ko, kada i kako izvršio neki zadatak ili ne, uz znatnu  uštedu vremena, energije i novca.

    Naš softver prikuplja i skladišti sve informacije potrebne za svakodnevno neometano upravljanje operacijama jednog hotela. Sve što vam je potrebno nalazi se na jednom mestu i ažurira se u realnom vremenu, tako da ćete u svakom trenutku moći da imate jasnu situaciju u radu vašeg hotela.  

    S obzirom da cenimo vaše i vreme  vašeg vrednog osoblja, napravili smo moderan i intuitivni softver koji je jednostavan za učenje i korišćenje. Nećete imati nikakvih problema da uključite HOTEO Operacije u svoju dnevnu poslovnu rutinu, niti ćete potrošiti dragoceno vreme na višečasovnu, komplikovanu i iscrpljujuću obuku svog osoblja.

HOTEO Operacije

Organizovanje tima i upravljanje zaduženjima je jedan od najvećih izazova sa kojima se hoteli suočavaju bez obrzira da li su u pitanju veliki luksuzni ili  B&B hoteli.

HOTEO Operacije omogućava kontrolu nad svim upravljačkim procesima, postizanje i održavanje maksimalne efikasnosti rada vas i vašeg tima. Organizovanjem i praćenjem poslova, kao i unifikacijom komunikacije možete jednostavno dostići standarde industrije i biti ispred svoje konkurencije.

Sa HOTEO Operacijama vaše osoblje će unaprediti međusobnu saradnju i komunikaciju, a zaduženja će se obavljati  bez propusta, provere da li je, ko, kada i kako izvršio neki zadatak ili ne, uz znatnu  uštedu vremena, energije i novca.

Naš softver prikuplja i skladišti sve informacije potrebne za svakodnevno neometano upravljanje operacijama jednog hotela. Sve što vam je potrebno nalazi se na jednom mestu i ažurira se u realnom vremenu, tako da ćete u svakom trenutku moći da imate jasnu situaciju u radu vašeg hotela.  

S obzirom da cenimo vaše i vreme  vašeg vrednog osoblja, napravili smo moderan i intuitivni softver koji je jednostavan za učenje i korišćenje. Nećete imati nikakvih problema da uključite HOTEO Operacije u svoju dnevnu poslovnu rutinu, niti ćete potrošiti dragoceno vreme na višečasovnu, komplikovanu i iscrpljujuću obuku svog osoblja.

Za menadžment

HOTEO Operacije vam omogućava trenutan i lak pristup svim neophodnim informacijama o vašem hotelu kojima možete pristupiti sa vašeg pametnog uređaja. Korišćenjem našeg softvera unapređujete komunikaciju i saradnju između hotelskih službi i timova čime efikasnije upravljate čitavim radnim procesom unutar vašeg hotela.

HOTEO Operacije vam obezbeđuje da imate precizniji i brži protok informacija i jasniji uvid u sve potencijalne prepreke i nedostatke u radu vašeg hotela. 

Sa HOTEO Operacijama možete jednostavno da kreirate bilo koje zaduženje ili šablon zaduženja i dodelite ih vašem osoblju.

HOTEO operacije čini efikasnijim čitav proces organizovanja, delegiranja, praćenja i upravljanja zaduženjima i hotelskim operacijama, značajno štedeći vreme svima koji ga koriste.

Naš sistem obezbeđuje ažuriranje informacija u realnom vremenu, tako da uvek imate trenutni pristup preciznim i najnovijim informacijama.

Jednostavnost naše mobilne i veb aplikacije dozvoljava jednostavnu integraciju u postojeće radne procese, tako da ne morate brinuti o dodatnom  otežavanju ili komplikovanju posla, ili promeni trenutnog načina rada.

HOTEO Operacije vam pomaže da u tome obavljanje dnevnih zaduženja bude brže i lakše, a stres značajno manji.

Svako od zaposlenih može jasno i u svakom trenutku videti dodeljena zaduženja i  dobiti obaveštenje kada mu/joj je novo zaduženje dodeljeno ili postojeće promenjeno.

Naš sistem značajno smanjuje broj nesporazuma, zaboravljenih, izgubljenih i neizvršenih zaduženja. 

Usled korišćenja HOTEO Operacija, komunikacija između odeljenja postaje brža, efikasnija i manje konfuzna, što pozitivno utiče i na ostale aspekte.

Od sada možete imati sve podatke o zaduženjima, prijavljenje probleme i incidente, statuse soba, stanje minibara, vešeraja, i bilo kog drugog inventara, istoriju zaduženja i problema, kao i izveštaje o njima na jednom mestu. Takođe, možete primati obaveštenja o bilo kojoj promeni, novom zadatku, prijavljenom problemu ili incidentu.

Za službu domaćinstva

HOTEO Operacije je pogodan za službu domaćinstva i mogu ga koristiti svi, od menadžera domaćinstva do sobarica.

HOTEO Operacijeje razvijan u saradnji sa vrednim osobljem službe domaćinstva kako bismo napravili najbolje rešenje za izazove sa kojima se većina hotela suočava.

Naš softver pomaže u otkrivanju i otklanjanju prepreka u radu i organizaciji na dnevnom nivou, čime se značajno štedi vreme i energija zaposlenih.

Ono što je najvažnije jeste da je korišćenje HOTEO Operacija veoma jednostavno, tako da ne predstavlja dodatni teret  osoblju službe domaćinstva.

S obzirom da smo svesni značaja koje služba domaćinstva ima za jedan hotel, želeli smo da im pomognemo da svakodnevno obavljaju svoja zaduženja brzo, efikasno i sa što manje stresa.

HOTEO Operacije je potpuno fleksibilno rešenje koje se može prilagoditi svakom timu i svakom radnom procesu.

Svaki šablon zaduženja, kao i svako pojedinačno zaduženje se može jednsotavno kreirati, dodati menjati, brisati kroz sistem.

U zavisnosti od pozicije koju korisnik ima u organizaciji hotela, naš softver prikazuje samo one informacije koje su tom korisniku neophodne za uspešno obavljanje dnevnih zaduženja.

Na primer, sobarice će videti samo zaduženja za sobe koje su im dodeljene i samo one informacije koje se odnose na njihove dužnosti, čime se izbegavaju moguće zabune i olakšava obavljenje posla na dnevnom nivou.

Za službu održavanja

HOTEO Operacije predstavlja idealno rešenje za službu održavanja koje je moguće u potpunosti prilagoditi svakom timu i njegovoj rutini.

S obzirom da hotel radi neprestano  od izuzetnog značaja je služba održavanja radi brzo i efikasno, bez kašnjenja, propusta i uznemiravanja gostiju.

Mogućnost da se problemi ili incidenti odmah prijave, prepoznali smo kao ključnu za efikasniju službu održavanja i neometano funkcionisanje hotela.

U saradnji sa zaposlenima u službi održavanja uočili smo da se neretko puta događa da se, usled velikog obima posla, manjka radne snage i loše komunikacije  problemi predvide, izgube ili zaborave.

HOTEO Operacije omogućavaju trenutno prijavljivanje problema ili incidenta, koji se odmah prosleđuje nadležnoj osobi.

Svaki član osoblja službe održavanje može u bilo kom trenutku na svom pametnom uređaju videti  kompletan pregled svih prijavljenih, rešenih i nerešenih problema i incidenata.

S obzirom da je osoblje službe za održavanje stalno u pokretu i u žurbi, dizajnirali smo mobilnu aplikaciju sa jednostavnim interfejsom  pomoću koje mogu da, bilo kada i bilo gde, vide status svih svojih zaduženja i prijavljenih problema.

Zahvaljujući modernom sistemu za obaveštenja ni jedno zaduženje niti problem neće biti propušteni, izgubljeni ili zaboravljeni.

HOTEO Operacije je kreirana tako da svaki član osoblja službe održavanja (ali i bilo koji drugi zaposleni u hotelu) može prijaviti problem ili incident, dok šef službe održavanja ima mogućnost da prijavi, kreira, delegira i prati sve zahteve unutar svoje nadležnosti.

Uz svaki prijavljeni problem ili incident moguće je priložiti snimljenu fotografiju ili komentar u cilju jasnijeg opisa problema koji je potrebno rešiti.

Probleme i incidente moguće je prijaviti jednostavnim odabirom iz listu koja se nalazi unutar aplikacije.

Listu je moguće prilagođavati potrebama svakog hotela, te je moguće dodavati, menjati i brisati podatke iz postojeće liste, a moguće je i napraviti potpuno novu listu.

HOTEO Operacije beleži datum i vreme, lokaciju, opis i prioritet svakog dodeljenog zaduženja i prijavljenog problema.

Detaljan pregled istorije podataka olakšava analizu stanja unutar hotela i doprinosi bržem prepoznavanju potencijalnih problema.

Na ovaj način možete jednostavno da sprečite da se problemi i incidenti ponovo pojave i značajno uštedite vreme i novac.